Pagina's

maandag 16 november 2009

Christmas Tildas











Hallo..ik ben er weer met een kaartje. Het heeft even geduurd...maar dit kaartje was ook wat meer werk dan een gewone kaart .
Heb nu wat projectjes die wat meer tijd vergen.....
Dit is een super leuk kaart om te maken, de maat is 30 x 15 cm,gemaakt van cardstock.
De stempesl zijn van de magnolia kerst serie 2009, de jm 26 tilda as christmas angel en de jm43 christmas party tilda.
Weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden nummers: 130-150-170-180-210-360-420-520-630.
De papier is van Basic grey serie eskimo kisses,en ik heb randjes geponst met een pons van fiskars.
Verder heb ik gebruikt: prima marketing bloemen,papieren roosjes,groene bladjes,meeldraden,takjes van de mcgill pons.
De bloemen heb ik bewerkt met tattered angels glimmermist , dit is echt leuk om mee te werken!!
Veel plezier met kijken en ik hoor graag hoe jullie het vinden???
groetjes, Vera

3 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaart
groetjes chantal

creacora zei

liefffie1s zijn het !!

scrapgirlmarianne zei

Erg mooi hoor, vind het ook een erg leuke kaart zo met 2 afdrukjes!!

Groetjes marianne