Pagina's

donderdag 4 februari 2010

On your special day


Hallo, vandaag alweer een kaartje van mij!

Ben van de weekend en deze week druk bezig geweest met het kleuren van afdrukjes,dus is dit het eerste resultaat, binnenkort volgt mijn eerste magnolia kaart met de copics.

Deze kaart is 13,5 x 13,5 cm van cardstock gemaakt, de papier is van de Basic grey serie Wisteria, een van mijn favoriete paperpads , en heb die dan ook al vaak gebruikt.

De Tilda is van de weddding collectie, die binnenkort bij Astrid te pre orderen is, hopelijk met een week of 2.

Ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Verder heb ik het rustig gehouden en alleen wat plakparels, lila organza lint,een mooie bloem en tekst cirkel gebruikt.


Veel plezier met kijken en ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die wij altijd krijgen...super leuk om te lezen.

Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
wat een schitterend kaartje
erg leuk gedaan
liefs en groetjes chantal

creacora zei

nou ik vind haar een topper !!!