Pagina's

woensdag 14 april 2010

Easelcard

hoi allemaal weer een bijdrage voor het bloggie van mij
ik heb er maar een Easelcard van gemaakt
het bovenste deel heb ik gemaakt met de Cricut /  story book
de stempel is van de paasserie 2010 magnolia  en het papier is ook van de
laatste magnolia serie de stempel Happy Birthtday is van Penny black ooit eens gekocht op
een beurs verder roosjes gebruikt en een Martha stewart pons
alles weer ingekleurd met de copics
nou deze is al naar een klein 10 jarig vriendinnetje en ik hoop dat ze hem leuk vind
groetjes weer en bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn doosjes
Cora

6 opmerkingen:

Christa zei

super cora lekker zonnig xx christa

Anoniem zei

Heel erg leuk, daar fleur je helemaal van op.
Groetjes Monique

Neline zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje Cora!!
Daar wordt je helemaal vrolijk van.
groetjes
Neline

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een ontzettend leuk en lief kaartje heb je gemaakt, super hoor!!
groetjes, vera

Margreet zei

vind m super zeg, heel mooi zo met die kleuren.
Liefs Margreet

creacora zei

dank jullie !!!!

groetjes Cora