Pagina's

vrijdag 6 augustus 2010

Tilda with Cute Skirt


Hallo

Eindelijk zijn de temperaturen voor ons knutselaars weer wat beter. Dus afgelopen weekend lekker zitten freubelen, hieronder een kaartje gemaakt met de Capella serie van Basic Gray, en natuurlijk een Magnolia Stempel Tilda with Cute SkirtDe Copic Markers die ik heb gebruikt zijn de volgende: E50, E51 en E11 voor de huidskleur.Het jurkje is gekleurd met BG93, BG96 en BG 99, en voor de zalmroze accenten: E00, E02 en E 95, het haar met: E43, E44 en E47.En de schaduwen heb ik aangebracht met de W-1, W-3 en de W-5.De grote bloem is van Magnolia en de kleintjes zijn van Prima.Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en ik ga gauw weer verder met mijn volgende project.

Groetjes Astrid


2 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaart astrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

harstikke leuke kaart Astrid !!!

xx Cora