Pagina's

woensdag 15 september 2010

Lilly of the Valley Christmas

hoi hoi ben ik weer en weer met een kaartje van Lilly of the Valley deze leuke stempels zijn nu te bestellen pre-order bij Astrid http://www.creashop-duymelot.nl/?page=catalog&view=new

het papier het ik uit het papierblok `DCWV The Christmas Combo `te vinden onder `` nieuwe artikelen ` erg mooi  papier in allerlei leuke kerstkleuren

de bloem is van `Marianne Design `verder heb ik wat brads , swirl en pons retro middel gebruikt om het een beetje verder op te leuken , de tekst komt uit eigen hobbybakje en op het mutsje heb ik stickels groen gebruikt ook te koop bij Astrid

nou dat was ie weer voor vandaag de volgende ligt al klaar ook een Lilly of the Valley kaartje
maar dan in de combo bruin / paars ook erg leuk voor kerst

nou tot gauw allemaal groetjes Cora

9 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaartje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank je chantal,, ook voor altijd weer een leuke reactie bedankt meis !!

xx Cora

Margreet zei

super lief kaartje weer meis.
Je gaat wel als n speer he hihihi k heb al n paar dagen n kaartje liggen en steeds denk ik ja nu ga ik hem plaatsen maar dan was je me net weer voor ;)
Ze zijn wel erg schattig zeg die stempeltjes

Liefs Margreet

Neline zei

Je gaat lekker Cora!! Ik ben er met eentje bezig maar wil nog niet echt vlotten:(
Ik vind hem harstikke leuk! Je vorige kaartje was ook al zoooo leuk.
groetjes
Neline

Monique zei

Hele mooie kaart Cora!
Het afdrukje heb je heel mooi ingekleurd!
grts
Monique

creacora zei

dank je wel Monique !

Groetjes Cora

Riet zei

Schitterende kaart Cora,super je stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Cora, goh wat ben je weer snel met kaartjes...je hebt ze vast al je kerstkaarten op tijd klaar voor de feestdagen !
Super gedaan!!
groetjes, vera

creacora zei

dank je riet

dank je Vera haha ja maar er moeten er nog zooo veel he komt nooit geen einde aan de kerstkaarten en ik moet zeggen ik vind kerst-kaaartjes leuk maar over een paar maanden heb ik het weer gehad met ze

xx Cora