Pagina's

woensdag 13 oktober 2010

herfst kaartje

Dit kaartje heb ik laatst al een keer gemaakt maar vergeet het steeds op het blog te plaatsen.
Ik heb hier tilda met de boomstam en de grassprietjes gemaskeerd. De volgende keer moet ik even beter opletten dat haar handje op de grond komt ipv er net boven.

Ik heb alles ingekleurd met copics. De vleugeltjes van tilda heb ik met wat stickles- copper bewerkt. Het papier weet ik niet meer van welke lijn het is maar volgens mij is het wel van my minds eye maar zeker weten doe ik het niet.
De copics die ik gebruikt heb zijn: E53 E51 E50 YR23 YR24 YR21 N7 N4 110 YG95 YG93 W4 E31 E33 E34 E25 E27 E29 YR04 R11 R05 R12

Bedankt allemaal weer voor het kijken en nog een hele fijne dag!
Groetjes Margreet

11 opmerkingen:

Anita zei

Hoi Margreet, wat een ontzettend mooi kaartje. Ik vind die kleuren zelf altijd heel mooi, maar moeilijk om er iets mee te maken. Gr. Anita

chantal zei

wouw schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

harstikke leuke kaart Margreet en handwerk is uniek hoor en het maakt niks uit al is het handje wat te hoog ik vind hem Super leuk !!
Groetjes Cora

Neline zei

super kaartje Margreet! heerlijke herfstkleuren;)
groetjes
Neline

tanja zei

hoi je kaartje is een plaatje hoor
xxx tanja

Marianne zei

heel mooi margreet

Linda zei

schitterend kaartje
gr linda

Margreet zei

wauw wat leuk zo veel reacties zeg. Allemaal heel erg bedankt voor de complimentjes!

Liefs Margreet

verascrap zei

Hoi Margreet,
leuke kaart heb je gemaaakt, echte herfst kleurtjes!!
groetjes, Vera

Me zei

Prachtig kaartje,heel mooi in die herfstkleuren.

Grtjss Marjon

nicole zei

heel mooi kaartje!!
groetjessss