Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

bloemzaadjes

Hoi hoi,
Vandaag is het mijn dag weer om iets te laten zien. Ik heb op het moment heel erg last van mn nek/schouder en arm dus het kaartjes maken enz staat helaas even op een laag pitje. Ik probeer het ook allemaal zoveel mogelijk rust te geven zodat ik snel weer alles kan maar ik heb ook nog andere verplichtingen oa t huishouden enz en dat gaat ook allemaal gewoon door.

Ik heb toch geprobeerd om een kaartje te maken want ik vind t ook niks als ik nu weken lang helemaal niks kan laten zien. Ik kwam er niet aan toe om een heel uitgebreid kaartje te maken maar beter iets dan niets toch?


Het papier is van magnolia en de stempel komt uit de nieuwste serie Die beiden bij creashop in de winkel te vinden zijn. De kleurnummers die ik gebruikt heb zijn e50 e51 e44 e43 e42 r20 r85 r83 r81 r00 c3 c1 c0 w00 w0 w1 De bloemetjes had ik nog liggen. Ik heb er een zakje met bloemzaadjes in gedaan die ik laatst bij het tuincentrum heb gekocht.

Tot n volgende keer weer en nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige bericht wat ik gepost had.

7 opmerkingen:

Margreet zei

wat een schattig kaartje, Margreet....zijn die papierbloemen ook op kaartjes te gebruiken?...sterkte met je nek/schouder/arm!
xxx Margreet

Maris zei

wat leukkkkk

Wanda zei

het is weer een lief kaartje geworden, sterkte met nek en schouders

groetjes, Wanda

creacora zei

Het is een harstikke leuk kaartje , leuk met de bloemzaadjes !!
heel veel sterkte met je arm / schouder en nek Margreet rustig ermee aan hoor !

Groetjes Cora

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Sandra zei

ziet er lief uit hoor je kaartje margreet
leuk inderdaad als kadoverpakking ook in dit geval
gr sandra

marja zei

Wat een lief kaartje Margreet, sterkte met je arm en schouder.

Lieve groetjes Marja.