Pagina's

maandag 25 juli 2011

Wishing you a Great Day!


Hallo allemaal,

Het is alweer maandag dus mijn beurt om jullie weer iets te laten zien van wat ik heb gemaakt.
Ditmaal een Forever Friends stempelafdrukje ingekleurd naar aanleiding van de start van mijn challengeblog met deze lieve beertjes.
Het papier wat ik heb gebruikt is ook van "Forever Friends" uit de Black and Gold serie.
De tekststempel is weer van Nicole en die kan je HIER vinden in de webwinkel van Astrid.
De gouden randjes heb ik gemaakt met de "creatable lace" van Marianne Design en deze vind je HIER.
Oh meiden wat is het toch slecht weer hier in Nederland heb echt medelijden met de vakantiegangers op de camping maar we hopen erop dat het deze week idd wat beter gaat worden.


Hierboven weer even een close-up van het afdrukje, deze heb ik ingekleurd met de volgende copics:
Hart: E40 en W1
Beer: E41,E42,E43 en R20

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige creatie en zie er nu al naar uit om de reacties op deze creatie te mogen lezen ;-)

Groetjes Tineke

10 opmerkingen:

Wanda zei

wat een mooie lieve kaart is het geworden, mooi papier en zo'n lief stempeltje!

groetjes, Wanda

Helen zei

Hij is echt geweldig mooi. Groetjes Helen

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! mooi
grjts, martina
x

creacora zei

o wat een lieffie Tineke mooi papier en mooie borders !!

een kanjer weer meis !!
idd je zal maar op de camping zitten pfff
Groetjes Cora

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden voor de leuke reacties!

Groetjes Tineke

Hetty zei

Wauuuw wat een mooi kaartje en het
papier is ook erg mooi

gr hetty

Sandra zei

mooie kaart hoor tineke
gr sandra

roelie zei

mooi en lief kaartje is het geworden

gr roelie S

Anita zei

Wat een leuke en lieve kaart. Ontzettend mooi! Groetjes, Anita Kaartenboetiek

chantal en sygrid zei

schitterende kaart tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid