Pagina's

woensdag 21 september 2011

Hartelijk Gefeliciteerd



Hallo,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn waterschade verhaal van verleden week.
Inmiddels ligt er weer een nieuwe laminaat vloer in en is alles weer op z'n plekje terug. Dus hopelijk weer wat tijd om te knutselen.
Mijn kaart van vandaag lag al weken half af, want ik wist nog niet precies wat ik er mee doen wou.Het papier is van Maja Design,en de tilda is van Magnolia.Het tekst stempel en kader is van Nicole Verkooijen.
Helaas ben ik het papiertje met de copic nrs. kwijt,dus kan ik die niet met jullie delen. Het hekje is gemaakt met een Magnolis stans, verder heb ik gebruik gemaakt van: stickles,plakparels,roosjes en een hortensia bloem.
Bedankt voor het kijken en jullie reacties,
Groetjes, Vera

8 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

wat fijn dat er weer een nieuw vloertje in ligt!
je kaartje is ook echt weer prachtig Vera!
groetjes, Mandy

creacora zei

wat fijn dat het weer opgelost is die waterschade
je kaartje is een plaatje leuke stempel en mooi papier !!

Groetjes Cora

Liberta zei

Heerlijk dat de ellende voorbij is.
Dat je vloer er weer prima inzet. Hoop voor jou dat jullie nooit meer waterschade krijgen.
Je kaart is prachtig geworden. Mooie kleuren.

Liefs, Lieb

Tineke zei

Fijn om te lezen dat de vloer er weer in ligt meid, toppie "groen" kaartje heb je gemaakt hihihihi.

Groetjes Tineke

Sandra zei

leuk kaartje hoor
gr sandra

Aartje zei

Fijn dat alles weer opgelost. Deze kaart is echt prachtig. prachtige kleuren
Groeten Aartje

Christina C. zei

Wonderful card....perfect image for fall!!!
Beautiful job coloring and showcasing this scarecrow!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart vera
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid