Pagina's

zondag 12 februari 2012

Hey Wild Thing............

Hallo weer blogvolgers,

zijn jullie al een beetje aan de kou gewend?

Gisteren wel weer een hele leuke workshop gedaan bij Duymelot in de winkel, was weer erg gezellig en de dames hebben er ook erg veel zin in en gaan volgende week de kaart afmaken. Als ik er aan denk zal ik daar foto's van maken en hier plaatsen.
Ook hebben we Astrid gezien met haar nieuwe kapsel, wauwwwwwww, wat een leuk koppie! Ze  straalt ook echt uit van, nou kom maar op hoor, geweldig!

Maar.......................  veel te laat ben ik hier dan weer hier met mijn kaart.
Ik heb de afgelopen week problemen gehad met mijn pc en die heb ik weer opgehaald bij de pc dokter vandaan, tja.........dan kun je mooi niet verder.
Ik had de kaart al klaar maar .................. ik heb vanavond toch nog Tilda opnieuw ingekleurd omdat de andere niet goed genoeg kleurde bij de kaart.
Ik zal beide onder elkaar zetten, dan kun je het verschil waarschijnlijk duidelijk zien.
Later op de avond hadden wij een afspraak met vrienden en ja die kon ik niet afzeggen, dus vandaar toch nog, zij het laat deze kaart.
Eerst wil ik jullie nog even bedanken voor de lieve reakties op mijn kaart, dat is echt genieten en hartverwarmend om dat te lezen.
Nu dan eindelijk de kaart:
Ik heb Tilda Wild Thing uit de Sweet Crazy Love Collection gekleurd met copics (uiteraard) en wel met de volgende kleuren:
De bovenste kaart is met de verkeerde kleuren, gedaan in schemer en nu kun ja dan zien hoe je je gaat vergissen.

Gezichtje: E50 - E51 - E21 en R11 voor de wangen, wat voor mij niet de normale kleuren zijn want dan pak ik E00 ipv E51, maar ik heb even geen E00
Haren : YR24 - YR21 - Y23
Tijgervel + strik: E95 - E93 - R000 - W1
Ik heb haar tijgervel wat donkerder gemaakt met de grijskleur W1 (een warme grijskleur) wat een wat donkerder effect geeft maar ook nog wat meer accentueert lang de randen.
En de R000 heb ik gebruikt om het geheel te blenden.
De basis van de kaart is gesneden met mallen van Go Kreate en het zijn 3 lagen op elkaar.
Alle randen en geemboste delen zijn gedistressed met inkt van Ranger in de kleuren: Brushed Corduroy en Worn Lipstick over elkaar heen.
Achter Tilda heb ik een bloemen kant rand gemaakt met op de hartjes van de bloemen, kleine parels.
Daarachter heb ik weer verbandgaas geplakt en dat op de basis van de kaart gemaakt.
Op de onderkaart een borderpons van MS gebruikt en ook daarop weer de mooie bloemen kant rand met pareltjes gemaakt.
De bloemen op de kaart zijn zelfgemaakte bloemen, zonder hulpmiddel, alleen je handen en cardstock.
De klimop is van een Marianne Design mal en het label is van Magnolia met aan het label een stukje tule.
Op de achterkant van de kaart heb ik een kleine pocket gemaakt waar de tag in past.
Ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie uit kunnen halen en de kaart ook leuk vinden.
En alle materialen zijn weer te vinden bij Creashop Duymelot.
Tot de volgende keer maar weer.

Creatieve groetjes en nog een fijn weekend voor wat er van over is,

Mary

12 opmerkingen:

Unknown zei

wauw
het is een heel mooie kaart en de afwerking is pico bello
nog een fijne zondag
veel liefs van marcelline

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! En,ja, ik ben het met je eens dat het onderste stempelafdrukje beter bij het geheel past qua kleurgebruik!!

Groetjes, Nellie

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart is dit,vind het heel mooi groetjes joke

mariska zei

Wauw! Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg! Echt super mooi!

Liefs mariska

yvon zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, geweldig van kleur. Een schatje.
Groetjes, Yvon

creacora zei

wow Mary deze is Schitterend meis geweldig gekleurd idd de ene past er beter bij dan de andere maar super om naar te kijken !

Groetjes Cora

Anita zei

Prachtkaart en inderdaad de 2de versie is mooier.

Gr.Anita

roelie zei

hele mooie kaart is het geworden en

de onderste kleurd inderdaad mooier er bij

prachtig ingekleurd het tijger pakje

gr roelie S

Tineke zei

Superleuke kaart is het geworden Mary en ook ik vind het onderste afdrukje het mooiste ingekleurd!

Groetjes Tineke

Sandra zei

superkaart
gr sandra

Margreet zei

hoi mary wat n mooi kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes margreet

verascrap zei

Hoi mary, mooie kaart, en het tweede plaatje past indedaad beter bij de kaart.
groetjes, vera