Pagina's

vrijdag 25 mei 2012

a gift from the heart..




Hoi allemaal,
Wat later dan anders , maar hier ben ik dan toch met een nieuwe kaart
voor jullie ...in een niet alledaagse kleur.
Ik heb eens mezelf uitgedaagd met de kleur zwart ,
en ik vond deze kleur groen er wel heel mooi bij staan .
Het papier is een oude serie weet niet meer welke ,
maar Tilda is van de nieuwe `Summer Dream Collectie `
Ik heb haar gekleurd met ,
Copics en Distress, ik vond het mooier om het haar wat lichter te doen ,
vandaar dat ik het heel licht heb gedistresst.
Het frame is een mal van Cheery Lynn.
De bloemen daar wil ik ook nog wat over vertellen ,
Ik heb voor de bloemen gebruikt : 4 Stuks Doohickeys de bloem met gaatjes de kleine dies,
Verder heb ik de allerkleinste dies gebruikt 2 stuks ,
In het midden een splitpennetje om ze vast te maken , toen heb ik ze nat gemaakt met water,
en ik vorm geknepen , laten drogen en klaar ... leuk zijn ze he !
voor de gebruikte Dies kun je even op mijn eiegn blog kijken ...

Nou verder nog wat veertjes en hoekjes en de tekst is ook van magnolia.
Dit was ie weer ,geniet van het heerlijke weer en een fijn Pinksterweekend allemaal !!

Groetjes Cora

4 opmerkingen:

gré zei

heel erg mooi
groetjes gré

Tineke zei

Ik vind hem schitterend Cora en je bloemen zijn prachtig!

Groetjes Tineke

Christina C. zei

WOW...this is absolutely GORGEOUS!!!
Adore this magnificently colored Tilda and all the beautiful die cuts. STUNNING!!

Margreet zei

wauw cora wat n gaaf kaartje en leuk hoe je de bloemen hebt gedaan.
Groetjes margreet