Pagina's

zondag 17 november 2013

Vintage Happy Birthday!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een papieren zak laten zien die ik heb gepimpt voor mijn buurvrouw. Zij was van de week jarig en houdt persoonlijk niet zo van de cutie stamps en meer van vintage. Dus ik had weer een "excuus" om met vintage te werken. Het cadeau heb ik natuurlijk in het zakje gedaan toen ik het gaf.

Het papier is van Maja Vintage Autumn en het vintageplaatje is van een Pion vel. Verder heb ik Ribbelkarton van Joy gebruikt. Het rozenkant en kant komt uit eigen voorraad. Het kleihartje en lepeltje heb ik bewerkt met acrylverf. Rondom het plaatje heb ik frantage shabby blue gebruikt.

De tekst is van Joy en de love swirl een doohickey van Magnolia evenals de randborder die is ook van Magnolia.. De bloemen komen verder o.a. bij Wild Orchid Craft vandaan. Is er iets even niet te vinden in de webshop, dan kun je Astrid altijd even een mailtje sturen!

Ik hoop dat jullie mijn vintage creatie mooi vinden en nog een fijne zondag gewenst.


4 opmerkingen:

Muuske zei

Prachtige vintage tasje Chantal.Mooie spulletjes heb je gebruikt.groetjes Margo.

Marga50 zei

Toppertje Chantal wat een mooie vintage tas. Groetjes Marga

Sarah - Crea S zei

Heerlijk zo, dat vintage sfeertje!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Margreet zei

prachtig de vintage zak die je gepimpt hebt meis hier zal je buuf vast heel blij mee zijn