Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Don and his footbal

Hallo weer blogvolgers,

ook van mij voor een ieder een heel goed, gezond, creatief, maar vooral gezond 2014.

Deze keer van mij de uitleg over de wedstrijdkaart van onze januari wedstrijd.
Het thema is een mannen/jongens kaart en ik heb gekozen voor een jongens kaart.



Don de voetballer en het shirt en de broek heb ik gekleurd met mijn copics, uitgeknipt en 3D op een uitgestanst agenda blad van wit linnen structuur cardstock geplakt.
Alle randen en ook het agenda blad zijn bewerkt met pan pastels.
Het agenda blad heb ik gemat met bijpassend papier en daarachter heb ik design papier geplakt wat ik eerst door de ribbelaar heb gedaan.
Alle stansen en stempels die ik gebruikt heb zijn van MD en ze staan niet (meer)  in de webwinkel, maar je kunt altijd even Astrid mailen info@creashop-duymelot.nl of ze er nog wat van heeft of misschien voor je kan bestellen.


Hier zie je Don nog een keer in detail, met de bijbehorende stempels van MD. De kleine voetbal heb ik zelf gemaakt van cardstock en de stippen met een zwarte copic.



En als laatste foto heb ik hier de binnenkant met designpapier van Magnolia en wat zelfgemaakt labels.
Deze stempel is van different colors en en andere tag heb ik leeg gelaten voor de afzender.

Dat was het weer voor deze week en ik hoop dat jullie allemaal mee aan doen met onze januari wedstrijd en op deze manier ook nog kans maken op een leuk prijsje wat Astrid beschikbaar stelt,

nog een fijn weekend en creatief liefs,

Mary

2 opmerkingen:

Joke Mulder zei

Een hele leuke kaart groetjes van Joke Mulder

Margreet zei

Wat n leuke stoere kaart mary
groetjes margreet