Pagina's

woensdag 26 februari 2014

For You

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijke kaartje voor jullie, met kleuren die ik niet vaak gebruik !!
Maar soms moet je toch eens wat anders doen... toch ??

Het stempel / afdrukje is van het Magnolia collectie Lost & Found en deze tilda heet " Tilda with big balloon. De volgende copic markers heb ik gebruikt om het in te kleuren: E00-E01-E02-E40-E41-E42-E43-E44-BG11-BG13-BG15-R11-R12-R14.
Het papier is van een Basic Grey paperpad "Lucille", de bingokaarten zijn gemaakt met stempels van Joy, de" for you "  tekst is van stampin up, en het mooie bewerkte ovalen vorm is van een Joy stans.
Het sierrandje heb ik met een stans gemaakt, maar eigenlijk geen idee meer van wie die is, sorry !!
Mijn bloementoef bestaat uit een Chrysanthemum bloem, aster, sweatheart bloem, roosje, cherry blossom en een lelie . De blaadjes zijn van dutch doobadoo.

Jullie hebben nog even de tijd om met onze Februari wedstrijd van een" kinderkaart "mee te doen, van het weekend gaan we weer beginnen aan een nieuwe challenge, dus zien jullie weer een creatie van mij langs komen !!

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden, en tot de volgende keer !!
Groetjes, Vera

1 opmerking:

roelie zei

mooi kaartje

leuke bloementoef en leuk papier

gr roelie