Pagina's

maandag 25 augustus 2014

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een felicitatiekaartje laten zien dat ik gemaakt heb.
Door de vakantie heb ik niet veel kaarten gemaakt en had er echt weer zin in. 
Natuurlijk is het weer even zoeken naar wat inspiratie maar met de mooie materialen van Pion en Magnolia was het snel gelukt!

Ik heb voor dit kaartje het papier gebruikt van Pion Shoreline Treasure de kleuren zijn heel zacht en erg mooi te combineren.
De rand en de vlinder zijn Dies van Magnolia ze staan misschien niet meer in de webwinkel maar je kunt er Astrid altijd even naar vragen.
Het hekje dat ik gebruikt heb is volgen mij van Couture Creations maar dat weet ik niet helemaal zeker.

De stempel is één van mijn favorieten ik blijf deze Tilda met gieter erg leuk vinden en ze is te gebruiken voor diverse gelegenheden.
Ik heb haar voornamelijk ingekleurd met de Copics C kleuren omdat ik die mooi vind passen bij het papier. Verder heb ik nog wat bloemetjes en lint gebruikt om het "af" te maken.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden geworden.



een fijne dag allemaal,

Groetjes José

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje heb je gemaakt.

Groetjes, Friedy

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Wat een schatje, in mooie kleuren!!
GerJanne