Pagina's

woensdag 24 september 2014

Zo gaaf!

Hoi allemaal,

Zo gaaf! Er zijn zulke schattige stempeltjes bij Duymelot binnen gekomen, ja kan niet missen dat ik jullie daar een voorbeeldje van wil laten zien natuurlijk. Ze zijn niet alleen leuk, maar hebben ook nog eens een zeer leuk prijskaartje. Ze zijn net nieuw in de winkel en webwinkel.
De kaart die ik heb gemaakt is gelijk voor mijn moeder haar verjaardag (toevallig vandaag). Hoop dat ze de kaart leuk gaat vinden.
Hier nog een close up van het schattige beertje en de tekst die er ook nog eens bij zit. Het zijn super leuke stempel setjes niet alleen beertjes, maar ook meisjes en elfjes. De stempeltjes zijn van Scrapberry en er komt ook nog super leuk en betaalbaar papier bij.
Sorry dat ik zo enthousiast ben :) maar ik word altijd zo vrolijk van lieve beren stempeltjes ;).

Lieve groetjes
Sylvia

2 opmerkingen:

roelie zei

dit vond je moeder vast een mooi kaartje denk ik lief stempeltje dit beertje

mooie kleurtjes er voor gebruikt lekker vrolijk

gr roelie

Sylvia zei

HOi Roelie,

Ja ze vond het inderdaad helemaal geweldig :).

Groetjes
Syl