Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Winter wishes

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben door drukte met ons eigen bedrijfje nog steeds niet aan freubelen toe gekomen dus vandaar dat ik 2 weken niets geplaatst heb. Gelukkig is het voor een deel van t land nog steeds de vakantie periode. Hier zijn de scholen weer begonnen.
Het is nu ook weer een kaartje die ik een tijdje geleden al gemaakt heb. Weer een kerstkaartje met een afbeelding van een hobbyhouse stansvel.
Het papier is al een hele oude lijn ik dacht van bobunny, maar weet het niet zeker.
Onderin heb ik de stans met het woordje winter van noor design gebruikt en de 2 bloemen onderop de kaart zijn met een doohickey van Magnolia gemaakt. 
Verder heb ik nog wat kant, plakparels,bloemen en structuurpasta van Dutch Doobadoo voor het sneeuweffect gebruikt.

1 opmerking:

Chantal zei

Hij is werkelijk beeldschoon meis! XOXO