Pagina's

dinsdag 29 juni 2010

Princess tilda met kasteel


Hallo allemaal,

Zo het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op de blog heb gezet.....ik heb meer zitten lezen buiten dan mijn afdrukjes/stempels gebruiken.....maar deze afdrukje had ik al een paar weken geleden in de caravan gekleurd, maar het kaartje afmaken....kwam er steeds niet van.

Dus van de week ben ik 's avonds maar eens gaan zitten en heb het afgemaakt.
De kaart is 15,5 x 15,5 cm groot, want het gemaskerd afdrukje is ook wat aan de grote kant!!
De papier is van Basic grey paperpad Cappella.
De stempels zijn van de fairytale serie van Magnolia, de Princess tilda gemaskerd met de kasteelachtergrond.
Ik heb het ingekleurd met de Copic markers, helaas moet ik je de kleuren nummers schuldig blijven, want ik had ze opgeschreven en kan het niet weer vinden!!
De tekst stempels is van Lianne design, verder heb ik gebruikt: joy plakparels,prima marketing bloem,takjes van de mcgill en paper bunch pons.
Bedankt voor het kijken, en ik zal binnenkort weer iets moois op de blog zetten.

Groetjes, Vera

4 opmerkingen:

creacora zei

nou hij is prachtig Vera ! en lekker buiten knutselen heerlijk he

Groetjes Cora

Neline zei

Hij is prachtig Vera!!
Je hebt hem ook super ingekleurd
groetjes
Neline

chantal zei

schitterend kaatrje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

Christa zei

mooi hoor vera xx christa