Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Tulp kaartje

Hoi allemaal,
Hier een extra kaartje van mij. Ik was hier al mee bezig vlak voor ik ziek werd en we al mn spullen verhuist hebben naar mn nieuwe hobby stekkie (kijk maar op mn eigen blog) Maar ik was er nog niet aan toe gekomen om het al eerder te plaatsen.
Ik heb deze keer een tulp vormige kaart gemaakt althans dat moet t voorstellen.


Ik heb weer het super mooie papier van Maja Design gebruikt.
Op de voorkant van de kaart heb ik tilda with tulips gebruikt. Ik dacht dat deze van vorig voorjaar is. Aan de binnenkant zit een fairy tilda ook uit de fairytail serie van vorig jaar.
De tekst is van een stempel van Eline's huis en de bloemen heb ik gemaakt met de doily flower stans van Magnolia.


Als jullie dit patroontje leuk vinden kunnen jullie me altijd even mailen via mn eigen blog.

Verder wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mn vorige 2 kaartjes.
Fijn weekend nog!

9 opmerkingen:

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een gave tulip kaart heb je gemaakt,leuk combinatie met dat papier en de magnolias!!!
Mooi Hoor!!!
groetjes, vera

creacora zei

hoi Margreet wat een heerlijke lente-kaart leuk dat papier van Maja past er ook prima bij he
Super leuk gemaakt meis !!

Groetjes Cora

Tinie zei

Prachtig Margreet, wat goed dat je hem al af hebt, hele mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

marjoleincreatief zei

Leuk gedaan. Goed dat je hem al af heb,

Groetjes marjolein

Marlieke zei

Ik vind het overduidelijk een tulpmodel hoor! SuperleuK!

Marijke zei

Wat een gave tulpkaart, erg mooi model!
Groetjes, Marijke en Chantal

Jolanda Cuper zei

Super wat een schitterende tulpkaart! Erg mooi!
Groetjes Jolanda.

Lia zei

Ik vind hem supermooi, wat een gaaf model zeg, mooi papier, schitterend,

groetjes Lia

chantal zei

schitterende kaart margreet ]
erg leuk
en dta maja papier is zoo leuk wil zelf binnenkort ook wat bestellen hihi
liefs chantal