Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Made for you !



Hallo allemaal,



Zo eindelijk weer eens een creatie van mij!! Ik ben net terug van 4 weken vakantie, vandaar dat jullie een tijdje niets van mij hebben gezien en gehoord.

We zijn lekker met de caravan naar limburg geweest, lekker veel gefietst en toch nog mooi weer gehad, ondanks dat in vele delen van nederland het weer veel te wensen overliet!!

Deze kaart heb ik dus lekker op vakantie gemaakt. Het papier dat ik gebruikt heb is van het paperpad Summer Breeze, een mooie blok met 64 vellen in de kleuren bruin roze en mint groen.De Tilda stempel is van de Magnolia bon voyage collectie,en de tekst stempel is van Nicole Verkooijen.

Ik heb de volgende copic nrs. gebruikt: E00-E02-E42-E43-E44-R00-R000-R0000-RV91-RV93-RV95.

Het mooie witte doily is gemaakt met een stans van cherry lynn designs die je hier kunt vinden.

Ik heb de kaart verder afgemaakt met stickles,perlen pen,witte gardenia bloem,roosjes,en een leuke hartjes bedel aan een stukje lint. De takjes heb ik gemaakt met een pons en bewerkt met stickles.

Ik hoor graag hoe jullie deze kaart vinden en alvast bedankt voor het kijken!!

Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

Neline zei

prachtige kaart weer Vera! De doily vind ik ook heel mooi. Je bloementoef is supersszz;)
groetjes
Neline

creacora zei

hoi Vera

De Doily vind ik Super mooi ook je kaartje !!
mooie bloemen meis !

Groetjes Cora

roelie zei

je kaartje is weer erg mooi geworden vera

prachtige rose bloemetjes er bij

en de doily is ook gaaf

gr roelie S

Wilma24 zei

super mooie creatie weer
liefs wilma

Tineke zei

Superleuke kaart weer Vera met die mooie doily die je hebt gebruikt!De bloementoef in de hoek is schitterend.

Groetjes Tineke

Sandra zei

superleuke kaart hoor vera
gr sandra

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje.

verascrap zei

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie leuke reacties....vind de foto niet erg mooi geworden....heb elke keer problemen ermee...dus als jullie nog goede tips hebben??

Christina C. zei

Ohhhhhhh, this is super cute!!! I adore this wonderful image and you colored and showcased her with extraordinary finesse.

Liberta zei

Hai Vera,

Wat een geweldige kaart.
Heel mooi dat papier.
Ook die cherry lynn stans is super.

Liefs, Lieb

chantal en sygrid zei

schitterende kart vera
erg mooi gemaakt
wij hebben deze doily ook en hij is idd echt prachtig
liefs chantal & sygrid