Pagina's

vrijdag 2 december 2011

Mijn bijdrage voor de Wedstrijd

Hoi allemaal

mijn bijdrage voor de nieuwe wedstrijd `Bingo`
Is Blauw - Hart- Glitter

Ik heb het papier van Maja Design  gebruikt .
Het hart is een nestabilitie het mica dat ik er tussen heb gemaakt heb ik bewerkt
Met een embossing folder,een leuk effect vind ik zelf .
Om het hart heb ik een doohickey van Magnolia gebruikt
Ook het hekje is een Doohickey .
De 25 komt uit een stans van Tim Holtz.

De achtergrond tekst is uit de kerstserie van vorig jaar Holey Night.
Verder wat mooi lint en wat bloemen gebruikt om het kaartje af te maken
en natuurlijk die Sitting Tilda Mijn Favoriet !! en ik heb haar gekleurd met Distress inkt .
de tekst` prettige feestdagen`  is een tekst van Nicole Verkooijen.

Nou dit is Mijn bijdrage voor de wedstrijd,    ik ben benieuwd naar die van jullie ....
Fijn weekend !! Groetjes Cora

12 opmerkingen:

Sandra zei

leuke kaart hoor cora
gr sandra

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!! Mooie details!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

wauw wat n gaaf kaartje Cora, leuk ook zo dat effect op je mica
Groetjes margreet

Christina C. zei

WOW.....THIS IS A BRILLIANT WORK OF ART!!!! I love, love it!!!!!

Tineke zei

Wat een keigaaf kaartje weer Cora, zulke mooie kleuren en een lieve stempel!

Fijn weekend
Groetjes Tineke

Maris zei

heel mooi hoor xx

Neline zei

Hij is prachtig Cora! En deze stempel is inderdaad een bjoetie. Mooi van kleur.
groetjes
Neline

verascrap zei

Hoi Cora,
ik vind je kaart super leuk.Mooi die hart met die achtergrond er achter!!
groetjes, vera

yvon zei

Super mooie kaart.
Groetjes, Yvon

roelie zei

mooi dit hart en de kaart

gr roelie S

Cathy zei

Heel leuke kaart!

creacora zei

thankxxxx