Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Vandaag ben je jarig

Hoi allemaal,
Het is al weer de hoogste tijd om een kaartje te plaatsen. Wel wat later dan verwacht, maar ben er eerder niet aan toe gekomen.
Ik heb deze keer (weer) een tag gemaakt. Ik heb hier voor het mooie fika-creadiem papier voor gebruikt. En de tilda met beer is uit de nieuwste serie van magnolia. Ik heb haar ingekleurd met copics E93,51,50 30,42,43,44 Y21 BG97,95,93,91 W00,0,2,3,4
De tekst stempel is van Nicole Verkooijen en deze heb ik zaterdag van Astrid vandaan meegenomen dus wilde deze graag op mn kaartje gebruiken.



Ik ben benieuwd wat jullie er deze keer weer van vinden.
Bedankt voor jullie leuke reactie op mn shadowbox kaart van vorige week.

8 opmerkingen:

Sandra zei

leuk kaartje margreet
gr sandra

Lou zei

Hi! this is really lovely,gorgeous colours and design too.
hugs Lou.xx

Corrie zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt Margreet het is een poepie en dat meen ik echt Groetjes Corrie

Lenie zei

Hij is erg mooi geworden.
Groeten Lenie

Chantal zei

Ohhhhh wat een ontzettend lieffie is dit geworden Margreet en wat een supermooie tag heb je ervan gemaakt! Lieve groetjes, chantal

verascrap zei

Hoi Margreet,
Je hebt een mooie tag gemaakt hoor.lief die tilda he!!
groetjes, vera

creacora zei

O Margreet

deze had is gisteren gemist Sorry meis maar je tag is Super leuk !! wat een leuke Tilda weer he deze !

Groetjes Cora

Cathy zei

Heel mooi dp heb je gebruikt. Past perfect bij het kraft!