Pagina's

woensdag 26 juni 2013

Have a sunny day...

Hallo allemaal,
Vandaag is het al weer mijn beurt om aan jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb deze keer een onderwaterkaart gemaakt. (gel kaart)
Ik heb voor deze kaart de pearl tilda gebruikt uit de summer memories serie. Ik dacht juist dan is het wel leuk om er een gel kaart van te maken.

Het zeewier is het zelfde als uit de laatste magnolia ink. Ik heb dit gemaakt van kraft cardstock en met wat witte verf vlekken erop gemaakt. Dit is erg leuk cardstock om mee te werken en het is in 40 verschillende kleuren beschikbaar. Het staat alleen nog niet in de webshop dus als je interesse hebt dan kan je Astrid altijd even een mailtje sturen.
Het design papier is ook van Magnolia. Ik heb 1 kleur design papier gebruikt. Ik ben alleen vergeten de kleur nummers op te schrijven van de copic markers.
Aan de zijkant zit wat wond gaas en daaroverheen wat visnet gedrapeerd. Daar een aantal schelpen, 2 bedels en bloemen uit eigen voorraad geplakt.

4 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart
groetjes Janie

Corrie zei

wauwwww Margreet wat mooi
groetjes Corrie

Chantal zei

Ohhhh wauw Margreet, het is werkelijk een bjoetie zeg! Supermooi gedaan en ik moet ook nodig eens weer zo'n gelkaart maken... Is al weer ffies geleden hihihi. Lieve groetje,s chantal