Pagina's

zondag 24 november 2013

Christmas is coming!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een kerstkaartje laten zien die ik  gemaakt heb. Dit keer weer eens heerlijk met de traditionele kleuren rood, groen gewerkt! Het papier is van Farmer's House en daar zitten ook die labeltjes bij in het blokje. De cadeautjes zijn van de nieuwe stans van Tim Holtz en wat een geweldige leuke stans is dat zeg! De takjes zijn van Magnolia Doohickey. De kerstboom is van Marianne Design en ik heb Merry Christmas Tilda van de nieuwste Winter Wonderland 2013 collectie uitgestanst met een Spellbinder Nestabilitie en Flourish Oval Nestablilitie.

Jute, een bedel, een paperclip en uiteraard bloemen en besjes maken mijn kaart dan verder af. Ik heb als laatste hier en daar wat snowtex gedaan.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende post!


4 opmerkingen:

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Wat is ook deze weer leuk Chantal, prachtig!

xxx
Creatief liefs,

Mary

roelie zei

super mooi chantal


gr roelie

Margreet zei

hele mooie kaart meis

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.