Pagina's

maandag 31 maart 2014

Stansen met Collectables en vilt.

In april geeft Marianne Design Collectable Col1351 uit.
Marianne Perlot heeft deze stansenset Mother hen genoemd.
Ik voel mij aangesproken en vereerd.
Ze heeft de stansen op mijn verzoek laten ontwerpen 
en er vervolgens mijn naam aangegeven.
Hoe leuk is dat, ik mocht er als eerste mee aan de slag.
Je vindt mijn creaties met vilt in de mailing en de Collection van MD.
De stans voor de bloemen is al ouder, dat is Col1316 flower.
Je kan de stansen ook prima voor papier gebruiken.
Allemaal een mooie week toegewenst, groetjes hennie.

3 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Wat leuk, je eigen ontwerp. Je kunt er weer leuke kaarten en knutsels mee maken. Deze kaart ziet er ook gezellig uit.
groetjes, Hennie

Malika zei

Heel leuk dit ontwerp

Malika

Ellen zei

Geweldig leuk!
Liefs Ellen