Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Winter wishes

Hallo allemaal,
Het is inmiddels al weer de laatste week van Februari en dat betekend dus ook dat t/m morgen de wedstrijdkaarten nog kunnen worden ingeleverd.
Het thema van de wedstrijd is maak een winterse kaart, dus als jullie deze maand toevallig nog een winterse kaart hebben gemaakt en het lijkt je leuk om mee te doen lever de kaart dan vooral nog voor morgenavond in.
*hier* staat het stukje van de wedstrijd en kun je lezen hoe je mee kan doen.
Hieronder mijn voorbeeld voor de wedstrijd: 

De basis kaart is met een go-kreate mal gemaakt van kraft cardstock. Ik heb papier van maja design- vintage frost gebruikt. De tilda is al een oudere en ik weet nu uit mn hoofd even niet uit welke lijn ze is. De kaart heb ik verder wat aangekleed met een hekje uit de nieuwste doohickey kit, wondgaas, bloemen, lint, kant,en sneeuwsterren van dutch doobadoo. De sneeuwsterborder is van memorybox en het woordje winter is van noor design.

2 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Dankjewel voor de tip! Was ik hem alsnog bijna vergeten te linken! Had hem namelijk al af toen nog net niet de link erbij stond (in het begin al) Oeps, gelukkig toch nog op tijd, zou jammer zijn geweest. ;-)
Groetjes Anita

Anita van Merode zei

Prachtige kaart trouwens, vergat ik toch te zeggen.