Pagina's

zondag 2 augustus 2015

Birds.....

Goedemorgen allemaal!

En ja hier ben ik weer eens met een vintage / shabby chic kaartje voor jullie op de zondag. Ik vind dit altijd zoooo heerlijk om naast mijn Magnoliakaarten te maken. Dit kaartje heb ik speciaal voor mijn schoonzus gemaakt die vorige week jarig was. Zij is gek op vogels en ik maak haar daar zo blij mee op een kaart.

Het plaatje is van Syta van Gelderen en het designpapier is van Studio Light. Rondom het papier heb ik structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruikt en het schattige houten vogelkooitje is van Rive Creatief. De vogelkooi en vogelstans is een snijmal van Tim Holtz. Verder heb ik satijnenkreukellint en raffia gebruikt bij de bloemen toef wat voornamelijk Wild Orchid Craft bloemen zijn. De strik van scrappersfloss is bevestigd met een houten hartje.

Ik hoop dat ik jullie ook blij gemaakt heb met deze kaart. 


Geen opmerkingen: