Pagina's

maandag 3 januari 2011

Celebrate the Season!


Hallo allemaal,

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2011 en dat het maar een creatief jaar mag worden.
Ik ben een beetje laat maar hier dan toch mijn eerste creatie van 2011.

Dit is tevens mijn voorbeeldkaartje voor de nieuwe wedstrijd die er nu OPSTAAT! hoop dat jullie weer net zo massaal meedoen als met de vorige wedstrijd.
Ik heb dit keer papier van Tilda gebruikt waarvan je HIER ook 2 paperblocks bij Astrid kan bestellen.

De Magnolia die ik heb gebruikt is van een wat oudere serie maar vind het nog steeds een gave stempel ;)
Heb haar weer ingekleurd met de Copics en heb de volgende kleuren gebruikt (met dank aan Nicole):
E41-E42-E43-E44-E47-E51-E53
R20

Ik hoop dat jullie haar leuk vinden en lees graag jullie reacties op mijn creatie.

Groetjes Tineke

8 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaartje tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal

Neline zei

prachtige kaart Tineke, alle kaarten zijn weer heel anders geworden van de wedstrijd...zo leuk om dat te zien!
groetjes
Neline

creacora zei

hoi Tineke een prachtige kaart weer meis en dat papier ja dat blijft gewoon super !!
en het magnoliatje een kanjer en super gekleurd !

Groetjes Cora

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje!!! Inderdaad schitterend papier zeg!

gr. arjette.

verascrap zei

Hoi Tineke,
Een hele mooie kaart hoor van de sketch die je hebt gemaakt. mooi papier combinatie en die stempel is altijd leuk. Super !!
Groetjes, Vera

PatriciaKleijn zei

Wow heel erg mooi, ik ga zeker proberen mee te doen met de challenge

*Kus Patries*

Tineke zei

Dank jullie wel meiden en leuk dat je meedoet Patries met de wedstrijd!

Groetjes Tineke

Margreet zei

Heel mooi kaartje Tineke, en wat leuk dat alle kaartjes voor de wedstrijd zo anders zijn zeg. Die van mij lijkt nu helemaal wel groen vergeleken bij de rest.Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.