Pagina's

zaterdag 1 januari 2011

Nieuwjaars kaart

Goedemorgen meiden,

Allereerst allemaal een gezond, gelukkig en creatief 2011!!

Samen met de andere meiden van het Design Team, zullen we proberen om ook dit jaar het blog lekker te vullen met al onze creaties.

Ik heb de eer om het eerste kaartje van het jaar de plaatsen:)


Ik vond de Tilda van de serie "a Little Yummie for your tummy" heel erg leuk en feestelijk met haar sjieke broekpak aan.
Als achtergrond heb ik een nieuwjaarsswirl gebruikt van een oudere collectie.

Tilda heb ik ingekleurd met de copics.
Gezicht: E50/E51/E53/E93
schoenen en pakje: T1,3,5 en T7
sokken: E40/E41/E43
haar: E31/E35/E37

De klok is een nestabilitie.

Allemaal een gezellige dag en tot blogse;)

groetjes
Neline

15 opmerkingen:

Wanda zei

allereerst wens ik jullie een gelukkig en gezond 2011 toe vol creativiteit
wat een stijlvolle nieuwjaarskaart heb je gemaakt Neline
het kant vind ik mooi en het past er ook zo mooi bij

groetjes, Wanda

Anneke. zei

Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Je kaart is schitterend!

Groetjes Anneke.

PatriciaKleijn zei

Super mooie kaart zeg
jullie als team ook een gezond en creatief 2011

*Kus Patries*

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een mooie begin voor de blog in dit nieuwe jaar!! Een super mooi kaartje weer!!
Iedereen ook een gezond en creatief 2011!
groetjes, vera

creacora zei

hoi Neline dit eerste kaartje voor 2011 is prachtig meis en idd erg toepasselijk ook voor jou en allemaal de allerbeste wensen voor 2011 en een heel gezellig blogjaar !!

Groetjes Cora

martina's kaartjes zei

heel leuke kaart ! ik vind het super, die klok in te verwerken, daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voorhet idee !
ik wens jullie een heel fijn en creatief 2011 !
groetjes, martina
x

Tineke zei

Hoi Neline,

Allereerst jij ook de beste wensen voor 2011 en we hopen idd weer leuke creaties te plaatsen op het blog! Jij bent in ieder geval al goed begonnen, wat een superleuke kaart heb je gemaakt, ik vind hem schitterend!

Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaart neline
erg leuk gedaan
ik wens jullie ook een gelukkig gezond en creatief 2011
liefs chantal

arjette zei

Hoi hoi,

wat een geweldig kaartje zeg~!!!!! Heel mooi!!
Jullie allemaal ook een heel gelukkig en gezond en creatief nieuw jaar!

gr. arjette.

Marlies zei

Super mooie kaart!
Jullie ook een heel gelukkig 2011.
groetjes, Marlies

Anoniem zei

Schitterend kaartje Neline,dat is een goed begin van het nieuwe jaar.

Voor jou en je gezin ook een gezond en creatief 2011 toegewenst.

Groetjes Jannie

Gusta zei

mooie kaart een goed begin voor het nieuwe jaar

ik wens het team ook een gezond en creatief jaar toe

groetjes Gusta

Kitty Dieleman. zei

Allereerst de beste wensen voor 2011.
En wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Kitty

Marie-Anne zei

Prachtig kaartje!

Groetjes,

Marie-Anne

Margreet zei

wat n bjoetie zeg!
je voorbeeldkaart is ook weer schitterend Neline

Liefs Margreet