Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Groen

Goedemorgen allemaal

Het is alweer vrijdag ,dus mijn dag om jullie wat te laten zien .
De dagen vliegen voorbij en de kerstkaartjes zijn bij mij nog lang niet klaar .
Maar we houden  de moed erin  hihi.
Nou Deze is er één met de kleur Groen .
eens wat anders he dan rood .
Deze Tilda komt uit een oudere Kerstserie en eigelijk zie je haar weinig voorbij komen
Wat ik eigelijk niet snap het is toch een hele leukerd !
Ik heb haar gekleurd met Distress inkt .

Het papier komt uit een blokje uit eigen voorraad ,
ik heb haar op een nestabilitie ovaal gezet daaronder is ook een nestabilitie label eighteen
de Roosjes zijn Creatables van Marianne Design .
De blaadjes is een Doohickie van Magnolia ,en de
Rand is een Stans van Tim holtz Snow  Flurries .
een kantje en wat verband en een hoekje dat is een pons .
En natuurlijk nog wat pareltjes om het af te maken .

Nou dit was het weer voor vandaag , fijn weekend en bedankt voor het kijken !

Groetjes Cora

13 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!!

Groetjes, Nellie

Neline zei

Prachtige kaart Cora, deze Tilda zie je inderdaad niet veel, maar hij is super leuk!
groetjes
Neline

martina's kaartjes zei

waauw, wat mooi gedaan ! mooie kleuren, helemaal een toppertje !
grtjs, martina
x

*mieke* zei

Wat een super mooie kerstkaar Cora! Ik ben ook nog lang niet klaar...velen nog niet geloof ik:-)
Groetjes Mieke

Maris zei

mooi gemaakt hoor xx

Christina C. zei

This is absolutely gorgeous, Cora! Love all the beautiful details and your coloring is spectacular!

Lia zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, super hoor,

groetjes Lia

Marrie zei

Hallo Cora,

Wat heb je weer een lief kaartje gemaakt.

Groetjes Marrie

Sandra zei

mooie kaart cora
gr sandra

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een leuke kaart, is wat anders zo groen.
En deze tilda is ook super leuk hoor,ze hebben allemaal wel iets hihihihhi.
groetjes, vera

roelie zei

mooi hoor en ja de ouderen zijn ook nog steeds mooi om te gebruiken mooi kaartje in groen en met die roosjes er bij

gr roelie S

Tineke zei

Wauw Cora wat is het weer een supergaaf kaartje geworden en weer eens iets anders helemaal groen!
De Tilda is ook leuk maar ik ken haar niet eens ;-)

Fijn weekend
Groetjes Tineke

creacora zei

Dank jullie, meen je dat Tineke en ze is zo leuk
Jammer dat sommige leukerds niet gezien worden haha

Groetjes Cora