Pagina's

woensdag 14 december 2011

Happy Holidays


Hallo allemaal,
Vandaag dan eindelijk mijn kaart die ik vorige week nog had willen laten zien !
Wederom een kerstkaart en in de kleuren wit/grijs.
Het papier is van Magnolia ,en het stempel is van een oudere kerst collectie van Magnolia. Het tekst stempel is van kaisercraft.
Ik heb de volgende copic nrs gebruikt: E00-E02-E13-E15-E17-W5-W3-W2-W1-W0.
Het afdrukje en het papier eronder heb ik in een vorm gemaakt met een spellbinder stans, de sierrandjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons,de blaadjes bij de bloemen zijn gemaakt met een stans van Marianne design.
Verder heb ik nog gebruikt stickles zilverkleur,plakparels,gardenia bloem,anjer en roosjes,en magnolia chandelier stukjes.
Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart zullen vinden,en doen jullie nog gezellig mee met onze december wedstrijd??
Groetjes, Vera

10 opmerkingen:

Christina C. zei

Beautiful card! Tilda is absolutely stunning and your papers and details are fabulous!

Neline zei

Prachtige kaart Vera, mooi in deze kleuren.
Mooie bloementoef heb je gemaakt.
groetjes
Neline

femmoltje zei

hoi vera

ik vind m prachtig..
Mooi ook met die kleurstelling wit en grijs..

creacora zei

Idd ik ben het met de andere dames eens mooi dat grijs mooie stempel en mooi papier een Toppie kaart dus Vera !!!

Groetjes Cora

Sandra zei

mooie kaart vera
gr sandra

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super geworden Vera, mooi gekleurd en het wit/grijs is ook superleuk!

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Leuk geworden zo Vera in wit/grijs.
Mooie details ook.
gr. Liesbeth

Cathy zei

Gewoonweg prachtig!!

verascrap zei

Hoi Meiden, bedankt voor al jullie leuke reacties. Vindt zelf ook de grijs/wit een leuke combinatie.
Groetjes, vera

Margreet zei

hoi vera, wat n mooi kaartje weer zeg, mooi ook dat grijd met wit.
Groetjes margreet