Pagina's

zondag 27 januari 2013

Hugs & blowing hearts

(klik voor grotere foto)

Hoi allemaal,

Vinden jullie de nieuwste stempel Drip Drop Tilda speciaal voor Duymelot ook zoooooo mooi? Mijn handen jeuken om er voor jullie een voorbeeld mee te maken, maar hoe de kaart wordt, houd ik nog even geheim... Als je hem ook gekocht hebt, doe dan vooral gezellig mee met onze februari-wedstrijd! 

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien en ik kon het niet laten om weer Magnolia-papier te gebruiken van de laatste serie With Love Collectie... Ik vind dit zulk mooi papier! De stempel heb ik ook van de With Love Collectie - Tilda blowing hearts. Ik heb de hartjes ook bewerkt met Glossy Accent, zodat ze nog meer diepte krijgen op de kaart. Naast het Magnoliapapier, heb ik ook Pion gebruikt, namelijk een deel uitgeknipt van de briefkaart. Zo kun je toch meerdere collecties met elkaar combineren.

Mijn gebruikte materialen zijn:
Diversen: kant, bedel, printables Scrabble letters, wondgaas, plakparels, pearlpen, stickles chrystal, bloemen Wild Orchid Craft, naaimachine
Kleurbenodigdheden: distress inkt vintage photo en copic markers. Mijn gebruikte nummers zijn:

Huid: E000,00,01,02,RV21
Haar: YR24,Y28,YR21,Y21
Blauw: B01,04,05,W6
Roze: R81,83,85,89
Schoenen: E41,42,43
Achtergrond: B0000,000,00
Grond: E55,53,51


Ik hoop dat ik jullie op deze zondag heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe! 

Lieve groetjes, Chantal

12 opmerkingen:

Jolanda zei

Een schitterend kaartje Chantal en een genot om weer van te mogen genieten.

Liefs Jolanda

janieworkum zei

Een geweldige kaart Chantal
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart Chantal, ik vind hem fantastisch geworden.
Liefs van Anita

verascrap zei

Hoi Chantal,
Wat een mooie kaart, hele leuke samenstelling.
Groetjes, vera

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Chantal!Wat een plaatje die prachtige stempel!
Liefs Nicole

Renate Bannink zei

oww wat cute!!!

Renate Bannink zei

oww wat cute!!!

Judith Slegers zei

O Chantal
Deze kaart viel me meteen op! Wat is die gaaf!!! Je doet me veel inspiratie geven op dit moment, ik laat alles liggen en ga meteen aan de slag.
Groetjes Judith

Muuske zei

Prachtige kaart!!!heel mooi geheel.groetjes Margo.

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer Chantal, supers van kleur ook weer,
Groetjes
Neline

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer meid, de kleuren spatten hier van het scherm af!

Groetjes Tineke

Marieke zei

Schitterende kaart, alles past perfect bij elkaar. Een mooi plaatje om naar te kijken.

Groetjes van Marieke