Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

winterkaartje

Hallo allemaal,
Het is vandaag weer aan mij om jullie n kaartje te laten zien. Ik heb de laatste tijd niet zoveel gemaakt omdat ik griep had vanaf vlak voor de kerst. Maar hier toch een kaartje om aan jullie te laten zien.
Ik heb deze keer edwin met ski's gebruikt. Ik vind t zo'n leuke stempel. En voor n winterse kaart natuurlijk heel goed te gebruiken.
Het papier is al een oudere lijn van bobunny van vorig jaar. Als ik het goed heb ik het snowfall.
Edwin heb ik weer met mn copic markers ingekleurd E000,00,01,93 E44,34,42 E43,42,41 BG 78,75,72 N2,1,0 C 00,0
 winterkettingmagnolia_zpsaef7580a.jpg
Ik heb de borderrand van ijspegels met snowflake embosingpoeder bewerkt. De bedel en bloemen zijn uit eigen voorraad. Oja en er zitten ook nog een aantal plakpareltjes op.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

12 opmerkingen:

Jolanda zei

OOOOOOOO wat een soper mooi kaartje Margreet schitterend gedaan enne beterschap meis.

Groetjes Jolanda

janieworkum zei

Ik vind je kaart beeldschoon. de kleuren vind ik ook heel mooi hiervoor uitgekozen
groetjes Janie

Marga50 zei

Een hele mooie kaart Margeet,wat blijf het scrappapier toch mooi hé. Groetjes Marga.

Muuske zei

Hele mooie kaart en al is het papier van vorig jaar ik vind het heel mooi papier.groetjes Margo.

marian zei

het is een schattige kaart Margreet,
Groetjes van Marian.

Tineke zei

Supergaaf kaartje weer Margreet!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Margreet,
Eeen super mooi kaartje en de kleuren zijn ook lek bij elkaar.
Groetjes, Vera

Carolien zei

Hoi

Wat een prachtige winterse kaart mooi kleuren!!

Groetjes Carolien

Anita Meijer zei

Hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent Margreet, je hoort het momenteel zoveel om je heen, bij ons op het werk zijn er ook al een aantal gevloerd op de gang. Je kaartje is weer een toppertje, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Joke zei

Ik vind het een beeldschoon kaartje.
groetjes Joke

Annamaria zei

Schitterend

Chantal zei

Wauw wauw wauw Margreet, hij is geweldig gaaf!!! Lieve groetjes, Chantal