Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Fun at the seaside

Hallo allemaal,
Zo wat een zonnige dagen hebben we toch he......moeten er maar van genieten zolang het er is !!

Mijn kaart van vandaag past perfect bij het weer, het is mijn voorbeeld kaart voor de nieuwe wedstrijd hier bij duymelot "fun at the seaside", en ja het is een hele andere soort kaart dan jullie van mij gewend zijn.....maar ook wel eens leuk om te maken!!  Een keer geen magnolia stempel gebruikt hihihhihi !!

Het papier komen van het paperpad van Authentique "Bundle", zo ook de grote afbeelding,postcard en de tekst stickers...deze komen van een grote scrapvel van dezelfde serie.
Het mooie flower ribbon lint is van Marianne Design, het pons randje heb ik gemaakt met een martha stewart pons,en verder heb ik nog wat roosjes en plakparels gebruikt om het af te maken.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit soort kaart vinden, in ieder geval bedankt voor het kijken en tot de volgende keer !!
Doen jullie ook gezellig mee met deze wedstrijd ??

 Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart zeg, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Malika zei

super kaart, ja retro is altijd mooi hé?

Groetjes Malika

Chantal zei

Vera, ik ben er helemaal weg van meis! Schitterend!