Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Kerst kaartje

Hallo allemaal,
Deze keer weer eens een kerstkaartje om te laten zien. Ik heb dit kaartje laatst al een keer gemaakt.
Ik heb hiervoor de snow scarf tilda voor gebruikt. Het papier is van magnolia. Je ziet het bijna niet het is het papier met die kleine hulst blaadjes erop.

Het ribbel karton is van joy. Als je het niet in de webshop kan vinden vraag er dan gerust naar bij Astrid.
Het afgescheurde ringband randje is met een stans van tim holtz gemaakt. De bloemen, lint, bedel, bronzen belletjes wondgaas enz komen uit eigen voorraad. De hoekjes die ik bv op de hoek van het ribbelkarton heb gebruikt komen ook uit de winkel. Sneeuwsterren rand is van memorybox en de kerstboom is een mal die ik voor mn verjaardag heb gehad laatst. De post stempel die ik op het witte papier achter het afdrukje heb gebruikt is ook van magnolia.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Margreet

4 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Een prachtige kerstkaar! Zoveel moois om te bewonderen.. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

esmee zei

een schittrend kerstkaartje

Margreet zei

Een prachtig kerstkaartje
Groetjes margreet

Sandra zei

wat een supelief kaartje