Pagina's

dinsdag 16 december 2014

Baby its cold outside....

Hallo Allemaal,

Ik heb een paar weken geleden deze kerstkaart al gemaakt  omdat het mijn voorbeeld is voor de wedstrijd op onze magnoliaclub. De tilda die ik gebruikt heb is uit de waiting for christmas collectie- its cold outside. Ik heb de magnolia stempel met de deur gemaskerd.
Het papier is van maja design - a gift for you. Ik heb voor de kaartvorm een go-kreate mal gebruikt. De labels rechts bovenin zijn doohickey's van magnolia. De sneeuwster border, kerstboom, dennetakken en de lantaarnpaal zijn van memorybox. De arreslee met rendieren zijn van marianne design. En zoals je kan zien heb ik ook wat softboard bricks gebruikt van dutch doobadoo om echt een beetje het effecht van een muurtje te krijgen. De tekststempel is ook van magnolia. De bloemen en wondgaas en kant enz komen uit eigen voorraad.

Groetjes Margreet

Geen opmerkingen: