Pagina's

maandag 22 december 2014

Kerstkaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog een kerstkaart laten zien die ik gemaakt heb.
Dit keer een trapjeskaart die ik al lang wou maken maar er nooit aan toe gekomen.
Het model heb ik zelf uitgetekend omdat ik er geen patroon van had. Het leek lastig maar viel achteraf nog reuze mee.



Het mooie papier is natuurlijk weer van Maja Design Tilda is uit de laatste kerstserie van Magnolia

En dan hier nog even een close upje van het trapje waar ik met een alfabet stempel de letters heb gestempeld.


Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden.

Hele fijne feestdagen allemaal!!!

Groetjes José

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat n prachtige kaart meis, jullie ook fijne dagen he xx

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Tja, wat zal ik er van zeggen? ;-)
Grapje, want ik heb hem ook in het echt gezien, maar wat is ie mooi Jose xxx

Sylvia zei

Echt schitterend Jose :), prachtig hoor!!! Echt een feestje als je die in de bus krijgt!

Hugs
Syl