Pagina's

zondag 12 april 2015

Chic Hat Box


Goedemorgen allemaal! 

Vandaag mag ik jullie mijn bijdrage weer laten zien. Ik heb een drie demensionale hoedendoos gemaakt waarin je heerlijke snoepjes/chocolade of een cadeautje kunt doen.


Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige Maja Design - Vintage Autum en de prachtige Magnolia stempel  - Tilda with rose lace dress from the Pink Lemonade collection




Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers:
Skin / Cheeks  - E13, 11, 00, 000, R20, 00
Hair - E49, 47, 44, W3
Dress and bow on hat - R89, 85, 83, 81, RV000
Shoes and hat - BG96, 93, 90


Nog even wat close-ups:



De bloemen komen o.a. van Wild Orchid Craft, Kort & Godt. Parellint, lint, kant, houten hartjes en parels met pins maken de kaart verder compleet.


Ik hoop dat jullie mijn hoedendoos mooi vinden en wens jullie een fijne zondag!

5 opmerkingen:

José Wiggers zei

Ohhhhh Chantal wat geweldig mooi!!!! Liefs José

Dina zei

Wauh heel mooi, weer een patroon met de silouet of niet?

Cards en Box bij Lady M zei

ik vind hem geweldig mooi groetjes maartje

Renate Westerhof zei

Prachtig!

Groetjes Renate

hennie zei

Hoe krijg je het voor elkaar! Echt schitterend.