Pagina's

maandag 6 april 2015

Kip Anna

Hallo allemaal,

Op deze tweede paasdag wil ik jullie heel toepasselijk mijn gehaakte kip Anna laten zien.
Anna houdt de eitjes lekker warm onder haar vleugels en ook de kuikentjes houden de eitjes lekker warm.

Het is één van de schitterende patronen van Marrot Design ik heb al meer van haar gehaakt maar deze kip mocht toch niet ontbreken met Pasen.


Voor deze kip wordt een dikkere katoen gebruikt dan normaal veel met amigurumi haken wordt gedaan. Ik heb de Cotton 4 van Phlidar gebruikt. Astrid heeft dit in alle kleuren in de winkel.
Voor de vleugels heb ik Smash gebruikt.
Ik ben zelf erg tevreden met het eindresultaat en vindt het een gezellige aanwinst op de paasversiering.

Ik wens iedereen nog een zonnige en gezellige tweede paasdag toe!

Groetjes José

Geen opmerkingen: