Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Boodschappen doen zonder een plastic tasje

Hallo weer blogvolgers van Creashop Duymelot,

ik ben er al weer, hahahaha, maar deze keer eens niet met een kaartje of papieren projectje, nee echt een keer wat anders.
Of ik afgestapt ben van kaarten maken of scrappen? Nee, zeker niet, maar dit is ook wel heel leuk om te doen en het kan zo lekker even tussendoor.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik heel handig met papier en copics en zo en absoluut niet met een haaknaald, maar ik was bij Astrid in de winkel en zij liet mij dit boodschappen netje zien en ik was er direct verliefd op!
Wat een leuk en grappig netje, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb een pakketje met sunkissed en catona katoen meegenomen me daarin al het patroontje, een kant en klaar pakketje dus.
Ik heb hiervoor een clover haaknaald no 2 gebruikt, maar dat kan ook heel goed met een no 3 of iets ertussen in.
En ik, als niet haakster ben er mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat!




Zoals jullie weten gaan de plastic tasjes er steeds meer uit en ik vond dit een heel leuk alternatief.



Als je het niet nodig hebt frommel je het tasje in het hoesje wat eraan vast gehaakt zit en sluit dit netjes met een knoop en het kan zo in je tas, is dat niet handig? Altijd een tasje bij je!


Hierboven zie je de achterkant van het  boodschappen netje en dat is tevens de bodem van het netje


Dit is het katoentje wat ik voor bovenstaand boodschappen netje gebruikt heb en ik werd er ook helemaal vrolijk van! Zo mooi en kleurig.
De pakketjes zijn in allerlei combinaties te koop en mocht je twijfelen....Astrid of Jose willen je graag helpen met een leuke combi uit te zoeken in de kleuren die je opgeeft.

Nou tot zover mijn haak avontuur,

een heel fijn weekend en veel haak plezier,

creatief liefs,

Mary


Geen opmerkingen: