Pagina's

dinsdag 16 juni 2015

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,
Laatst heb ik deze kaart gemaakt als wedstrijdvoorbeeld voor de Magnoliaclub.  Ik heb hier tilda with flags uit de sea breeze collectie voor gebruikt.
Ik heb het afdrukje met sennelier ingekleurd. Ik ben er nog lang niet helemaal tevreden over maar gewoon blijven oefenen he hihihi
Het papier is van een blokje wat ik al een tijdje had liggen. Ik dacht van my minds eye zo uit mn hoofd. Verder heb ik wat bloemen, bedel en plakparels er op gedaan. De blaadjes zijn met een stans van crealies gemaakt. De vlaggetjes bovenaan komen uit de nieuwste doohickey kit. De tekst is ook van Magnolia.

1 opmerking:

Ghea zei

Tja ik ken dat je bent zelf niet gauw tevreden over je eigen kaartje, maar wat mij
betreft ziet het er al fantastisch uit met sennelier.
Goed blijven oefenen en het wordt steeds meer naar je zin toppie!!!!!
Liefs Ghea