Pagina's

zaterdag 31 oktober 2009

Have a happy halloween


Dit weekend is het Halloween, dus hoort daar ook nog een halloween kaart bij toch??

De kaart is 13,5 x 13,5 cm,van wit cardstock gemaakt. De design papier is van de basic grey paperpad Eerie....die ik al verschillende keren heb gebruikt!!
De stempels zijn van magnolia halloween serie, en ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden nummers:080- 090-170-180-410-500-510-630-640-650.
Ik heb van wit papier een vierkant gemaakt en heb het bewerkt met de martha stewart looping ponsen, de hoekpons en egder....dit vergt even wat oefening,maar met een super resultaat.
Ik ben helemaal verslaafd aan haar ponsen !!
Verder heb ik gebruikt:oranje stickles, bloem,papieren roosjes ,takjes en een hele leuke charm..


De meeste van deze materialen zijn te krijgen bij: http://www.creashop-duymelot.nl/ .
Veel plezier met het kijken!!
groetjes, Vera

3 opmerkingen:

chantal zei

erg leuk kaartje;) leuk stempeltje ook;_
liefs chantal

creacora zei

hij is super leuk ja die martha stewart ponsen zijn super ja kan me voorstellen dat dat effe oefenen is
groetjes Cora

Barnyard Country Gifts zei

Super lief halloweenkaartje is dit geworden. leuk dat ik via hyves op jouw blog ben terecht gekomen.
Lieve groet, Annemieke