Pagina's

woensdag 28 oktober 2009

Safari tilda


Hoi, tijd voor een nieuwe kaartje vandaag...sorry dat het zo lang duurde...beetje druk gehad en weinig tijd voor kaarten maken !!
Deze kaart heb ik een tijdje terug gemaakt en er zat veel kleurwerk in......zoals jullie kunnen zien.


De kaart is 15 x 15 cm en met cardstock gemaakt. De bedrukte papier is van basic grey serie archaic.De stempels zijn van magnolia,de landschap is van de jungle serie, en de tilda is al een wat oudere..maar blijft schattig om te gebruiken.de kolibries zijn ook van de jungle serie.Alles is weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Verder heb ik de kaart heel rustig gehouden, de tilda en de kolibries heb ik met 3d plakkers verhoogd op de kaart geplakt.

Het grappigst is dat toen ik met dit kaart bezig was, astrid bij me was...en ik een glas sinas erover heen liet vallen....maar gelukkig heeft het niet gevlekt.........

Veel plezier ermee.
groetjes, Vera

1 opmerking:

chantal zei

hoi vera
wat een leuke kaart
ik vind dta achtergrondje erug leuk;)
liefs chantal