Pagina's

zondag 29 november 2009

Hallo Allemaal

Zoals beloofd, hierbij het gemaakte werkstuk van Nicolet, het is een Cadeau verpakking voor flessen wijn, maar ook een paar lange kaarsen voor de kerst passen er goed in.
Wij verkopen de stevige kartonnen verpakkingen in de winkel, en binnenkort ook in de webwinkel.
Eerst heeft Nicolet de randen bewerkt met de Dabber van Adirondack, daarna is de verpakking beplakt met het magnolia Kerst papier uit de nieuwe collectie.
Bij de overgangen van de kartonsoorten hebben we gekozen voor een leuk bruin lint met blaadjes.
De afbeelding van magnolia komt uit de kerstcollectie van vorig jaar, de schoorsteen hebben wij nog wel, de tilda helaas niet meer.

Het geheel is weer gekleurd met Copic markers en op de sneeuw is gebruikt
gemaakt van de Stickels.



De bloemen zijn afkomsting van Prima, het zijn de witte bloemen die gekleurd zijn met de Copic markers.

Het geheel moet nog even afgerkt morden met een label.

Dit wat betreft het werkstuk van Nicolet, ook ik zou wat maken, maar ja in de winkel weet je het maar nooit, dus ik kwam er weer eens niet aan toe.
Het enige wat ik heb gedaan is de Cadeau verpakking beplakken met dessinpapier, ik hoop dat ik van de week de tijd heb om hem af te maken, en dan plaats ik hem gelijk op het Blog.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Nicolet en ik zijn compleet verkocht aan het maken van Cadeau verpakkingen, nu maar hopen dat de kerstkaarten ook op tijd af komen.

Groetjes Astrid



7 opmerkingen:

* Üla * zei

Wat een mooi en elegant wijnfles verpakking.
Je krijgt zelf ook erg veel zien om te gaan maken.
Ik hoop, dat ze ook snel te vinden zijn in webwinkel en misschien de tasjes ook... ;D
groetjes Ula

astrid zei

Hoi Ula

De tasjes zijn uitverkocht, ik kon alleen de grote maat nog krijgen, maar er komen wel leuk doosjes en andere zakjes, je hoort snel meer.
groetjes Astrid

Mariëlle vdB zei

Is echt ontzettend leuk geworden

Gusta zei

hij is echt leuk hoor
zo wil ik ook wel een fles wijn kado krijgen en weggeven

m@deliefjuh zei

nou nicolet. die heb je geweldig leuk gedaan! en inderdaad.. ook ik ben verslaafd geworden aan de kadodoosjes :)

groetjes

chantal zei

schitterend kado doosjes
ook ik ben verlsaafd aan de kado doosjes maken:)
hihi
groetjes chantal

Nicolet Haagsma zei

hallo allemaal,

bedankt allemaal. Heb natuurlijk zelf ook 1 mee genomen en die ga ik anders maken... Vond hem zo gaaf dat ik moeite had om hem achter te laten dus wou hem gelijk maken maar ben zo slim geweest om het papier achter te laten bij astrid... haha
Maar ik heb al een leuk idee omdat ik het gevoel heb dat er een andere nieuwe fase in mn leven is aangebroken... Dus blijf goed opletten.

groetjes nicolet