Pagina's

vrijdag 6 november 2009

Tilda Pink






Hallo allemaal...zo het is weer even geleden, maar deze week weinig tijd gehad om mooie creaties te maken !

Ik heb voor jullie een kaartje uit mijn kaartendoos gehaald ,die heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar blijft een favoriet van vele.

De kaart is 15 x 15 cm, van cardstock gemaakt. De kaart is wat anders gevouwen ,zodat de opening net onder de helft komt..aan de voorkant.

De design papier is van basic grey bittersweet serie. Verder is het ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, en zijn de stempels van Magnolia.

De stempel aan de binnenkant van de kaart heb ik gemaskerd en is een van mijn favorieten om te maken.....de tulp tilda op een bosje tulpen...super toch??

Verder heb ik gebruikt: papieren bloemen,spacer,brads,satijn lint met bedel,en wat swirls bedekt met stickles.

Zat een hele tijd te denken over hoe ik de sluiting wou doen, en besloot een papierclip te gebruiken...wel een mooie roze natuurlijk.


Groetjes, Vera

1 opmerking:

creacora zei

lief kaartje Vera !!