Pagina's

maandag 30 augustus 2010

flowers


Laatst is een hele goeie vriendin van mijn vriendin een eigen bloemenboetiek begonnen dus dacht ik dan maak ik voor haar een bloempotkaartje.
Op de label die ik in de bloempot heb gedaan heb ik een stukje gezet om haar te feliciteren en veel succes te wensen.

Ik heb wit cardstock gebruikt voor de bloempot en het designpapier is van Bo Bunny uit de peacocklane lijn. Ik heb een witte bloem en witte roosjes met de airbrush gespoten (v12,v15 en r81) en een paar bloemen van bobunny gebruikt en een paar bloemen met designpapier gemaakt hier en daar afgewerkt met een glittertje en een spacer. Het paarse stukje lint had ik nog liggen.

3 opmerkingen:

Lia zei

Leuk idee hoor Margreet.

Groetjes Lia

creacora zei

leuk Margreet !! leuk om weg te geven en nog leuker om te krijgen p.s gaat goed he die bloemen spuiten met de airbrush

Groetjes cora

Margreet zei

dank je wel meiden, ja indd cora dat gaat zeker goed :D
liefs Margreet