Pagina's

zondag 15 augustus 2010

Weer 2 kaartjes van mij

Hallo allemaal, Hier eindelijk weer eens wat kaartjes van mij.
Ik heb een heerlijke vakantie achter de rug van 4 weken in Zoutelande.
Heerlijk weer, goede temperatuur.....echt lekker!
Ik heb niet veel gefreubeld wat ook wel eens lekker is.
De kaarten hieronder heb ik zitten maken en vanmorgen verder afgewerkt.


Beide kaarten zijn van de bekende "Wedding serie".
Het kerkje is van een oudere serie van Magnolia.
De swirls en blaadjes zijn gemaakt met de nieuwe magnolia dies.

Allebei weer ingekleurd met distress inkt.
Volgende keer zal ik de kleuren erbij vermelden.
De bloementoefjes heb ik gemaakt met papieren roosjes en zelf gehaakte roosjes. Ook ontzettend leuk om te doen:)

Ik ga gauw weer aan de freubel, er liggen hier op mijn bureautje nog ontzettend leuke "Bon Voyage" stempels en nieuwe Marianne Design produkten.

Bedankt voor het langskomen en jullie gezellige reakties!
groetjes
Neline

7 opmerkingen:

Mieke zei

Ze zijn prachtig.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

*_Samantha_* zei

wat een pachtige kaarten zijn het geworden.
erg romantish, erg mooi.

ik geef trouwens een candy weg, kom je een kijkje nemen.
Gr. Samantha

astrid zei

Net terug, en nu alweer zo druk, ze zijn leuk geworden Neline.

groetjes Astrid

chantal zei

schitterende kaartjes neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

Durvina zei

Wat zijn die twee kaarten gaafffff!!!!!

gr, Durvina

creacora zei

welkom weer terug meis en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad je kaarten zijn weer Super mooi meis je bent het niet verleerd hihi

groetjes Cora

marjo zei

Hallo

wat heb je mooie kaarten gemaakt he en dan het kerkje erbij dat is helemaal super gaaf top

gr marjo

http://www.knutsel-muts.blogspot.com/