Pagina's

dinsdag 31 juli 2012


Hoi, hoi meiden,

Een dag later dan dat jullie van mij gewend zijn hier toch nog een creatie. Ik heb vakantie maar we zijn gewoon thuis, dus niet altijd tijd om te freubelen omdat we toch wel wat leuke dingen metelkaar willen doen.
Ik laat jullie deze keer een babyrompertje zien, ben deze al vaker op blogs tegengekomen en omdat binnenkort een collegaatje van mij moet bevallen heb ik dit vast gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design "Vintage summer basics" en de stempel is weer van Mo Manning.
Deze ingekleurd met de volgende kleurnummers van de copics:
E21,E42,E43 en E51
Y17,YR23 en YR31
B91 en B93
C0,C1 en W1

Verde versiert met wat parels en touw, de sokjes heb ik gekocht bij de Hema.

Zo dit was dan weer mijn bijdrage voor deze week en ben benieuwd naar wat jullie van mijn rompertje vinden.

Lieve groetjes
Tineke

4 opmerkingen:

creacora zei

o wat een lieffie toppi gemaakt weer Tineke !!

Groetjes Cora

Christina C. zei

Sooooooo darn precious, Tineke!!! I love this gorgeous creation.

Nellie zei

Wat een mooie kaart!! Lief stempeltje!!

Groetjes, Nellie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Leuk hoor Tineke