Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

Goosebump Tilda with sunflowers


Hallo weer bloggers van Duymelot,

daar ben ik dan weer eens en als ik vandaag Astrid niet had gesproken had het nog wel langer geduurd.
Ik dacht namelijk dat we met het hele blogteam vakantie hadden, maar nee hoor Astrid zegt gewoon, hup aan het werk met je luie kont ;-) (geintjeeeee).
Foutje van mijn kant en daardoor heb ik vorige week ook niets geplaatst en de weken daarvoor had ik vakantie, nou ja vakantie........ik hoefde niet naar mijn werk, maar was druk met mijn mannetje verzorgen (die in met zijn been in het gips gekomen is in de vakantie, is er inmiddels weer uit en nu wachtende is op een operatie) en schilderen wat niet helemaal de planning was dat ik dat alleen zou doen.
Nu de vakantie voorbij en ik ben weer helemaal present hoor en dus plaats ik deze week dit kaartje.

Het is goosebump Tilda en de Autumn Sunflowers uit de nieuwe collectie die ik gekleurd heb met mijn copics en wel met de kleuren:
Haren: E97 – Y38 – 35 – 21
Gans: N3 – E42 – 40
Snavel en poten van gans: Y38 -35 – 32 – 000 – N3 en E97
Jurkje, haarband en schoentjes: YG95 – 93 – 91
Kousen: E34 – 33 – 31 – N3
Zonnebloemen: YR23 – Y17 – 15 en E97
Vervolgens heb ik Tilda uitgestanst met een nestabillitie.
 De zonnebloemen heb ik na het kleuren uitgeknipt en bestrooid met Micro Beads wat wel een heel grappig effect geeft.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Pion (het lichte) en van Maja Design uit een oudere serie.
Stempel is van NicoleVerkooijen en ook heb ik deze uitgestanst met de stansjes van Nicole.
De vlecht op de onderkaart heb ik gevlochten van May Arts lint uit de webshop wat je hier kunt vinden en wat door het stiksel wat er doorheen loopt een heel mooi effect geeft. Je hebt voor dit stukje ongeveer 1.30 mtr nodig.
 De vlinders zijn van een Cheery Lyn stans en Martha Stewart en de grote vlinder heb ik wat strass opgeplakt wat Astrid ook in de winkel heeft maar dit staat niet in haar webwinkel, maar voor alles telt, als het er niet in staat wil dat niet zeggen dat het er ook niet is en kun je er rustig naar vragen.
De metalen corners komen ook uit de webwinkel en kun je hier vinden.
Alles is verder aangezet met distress inkt vintage photo.

Dat was het weer en ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

Mochten jullie vragen hebben dan horen we dat graag,

fijn weekend nog en creatief liefs,

Mary

6 opmerkingen:

Sandra zei

leuke creatie
gr sandra

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!!

Groetjes, Nellie

Mandy's Magnolia cards zei

Wat een geweldig mooi kaartje!
en wat zijn die nieuwe stempels leuk he!?
een fijn weekend
Lieve groetjes, Mandy

Christina C. zei

OMG......this is drop-dead gorgeous!!! Phenomenal coloring of this adorable Tilda and outstanding design work/details!

roelie zei

mooi kaartje zeg

lief de nieuwe magnolia met gans

gr roelie S

Cathy zei

Wat een prachtkaarje!!! Supermooi!!!