Pagina's

woensdag 2 januari 2013

Wedstrijd Boekkaart

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, met veel freubel plezier en goede gezondheid ......hopelijk heb jullie het gezellig gehad??

Mijn kaart van vandaag is eens wat anders....namelijk een boekkaart. Het was deze maand mijn beurt om een challenge te bedenken en ik kwam dus met het idee van een boekkaart met een magnolia stempel !! Dit is mijn allereerste boekkaart....en ik moet zeggen het koste wel wat tijd, maar wel erg leuk om te doen.
Het papier dat ik gebruikt heb met deze kaart is van het paperpad van My Minds Eye "Be happy".
De sierrandjes rondom het hele kaart, heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart, en toen met een chalk de randjes wat bruin gemaakt.

Op de voorkant van de kaart heb ik de "Pink ribbon tilda" stempel van de nieuwste Magnolia collectie "with Love" gebruikt.
Dit zijn de copic markers die ik daarvoor gebruikt heb: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E44-R20-R21-R22-BG11-BG13-BG15.
De vorm van het afdrukje heb ik gemaakt met een spellbinder stans, eronder heb ik een wit doily geplaatst, en verder wat plakparels, stickles,stuk wit satijnen lint, madeliefje bloemen en roosjes.

Aan de binnenkant links heb ik twee tags gemaakt met een Magnolia doohickey, wat tekst erop gemaakt en wit kant met een stukje wit satijnen lint.
Het French Tea party (tafeltje) stempel /afdrukje komt uit het Magnolia collectie "Summer memories".
Dit zijn de copic marker nrs: BG11-BG13-R20-R21-R22-R35-R37-W0-W1-W2-W3-YG93-YG95-YG97-E70-E71-E74.

Aan de rechter binnenkant heb ik wit satijnen lint langs de pons randen gemaakt, met op de hoeken sierparel rondjes. Binnen in de kaart is wederom een stempel uit het Magnolia collectie "With Love",en deze heet "tilda With Dot Bow".
Dit zijn de copic nrs weer voor deze tilda: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E70-E71-E74-R0000-R000-R00-R35-R37-R39. Ook hier heb ik wat stickles gebruikt.

Nou, dat was mijn kaart voor vandaag en ook mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge hier bij Duymelot, doen jullie weer gezellig mee??
We zijn benieuwd wat voor moois jullie weer gaan maken.
Bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties.
Groetjes, Vera

9 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtig Vera
En mooi papier.
Groetjes Margreet

janieworkum zei

Een beeldschone kaart Vera'
groetjes janie

Bea zei

Prachtige boekkaart Vera en heel erg mooi papier...

groetjes Bea.

jolanda zei

super mooie boekkaart

Neline zei

Je boekkaart is prachtig geworden Vera!
groetjes
Neline

roelie zei

prachtige boek kaart heb je gemaakt

erg mooi scrap papier gebruikt

super hoor

gr roelie

Carolien zei

Zo vriendinnetje was je ongerust dat ik niet ging reageren???? hihihihih Had vanmiddag al gekeken hoor of je hem erop had gezet!!! Het is een prachtige boekkaart geworden. Leuk bedacht van de binnenkant met die tilda en het papier!!!!!

Groetjes Carolien

Jolanda zei

Jij ook de beste wensen voor 2013 en ja je boekkaart is idd schitterend en dat voor de eerste keer dat je hem maakte. OOk ik heb er 1 gemaakt en ja het was best pittig om te doen, maar ook mijn eidresultaat mocht er zijn (al zeg ik het zelf;)).

Groetjesss Jolanda

Chantal zei

Wauw Vera, je boekkaart is geweldig mooi gedaan meis! Helemaal top! Lievve groetjes, Chantal